CEO Moneyveo Альона Андронікова взяла участь у форумі SUPERWOMAN
СЕО компанії Moneyveo Альона Андронікова виступила на всеукраїнському форумі SUPERWOMAN. Вона поділилася з учасниками своїм досвідом розвитку великого успішного бізнесу у сфері fintech.
В останніх числах вересня на ВДНГ у Києві пройшов масштабний щорічний форум SUPERWOMAN. Його учасниці – майже 2000 українських жінок різних професій – відвідали захід, щоб обмінятися досвідом з підприємництва, професійного й особистого росту. На одному майданчику зустрілися представниці найрізноманітніших професій – від бізнес-леді й топменеджерів до письменниць і рестораторів. Успішні жінки у мотивуючій атмосфері нетворкінгу говорили про управління бізнесом і психологію, про красу, здоров'я і на інші теми, які хвилюють сучасних леді. Спікери виступали з доповідями, дискутували і відповідали на питання із зали.
«SUPERWOMAN – справді унікальний захід. Чудова ідея – організувати зустріч для жінок, яким вдалося досягти успіху в різних сферах діяльності, і тих, хто на даний момент перебуває на шляху до успіху. Зала була заряджена особливою енергетикою, звучали свіжі ідеї та рішення, які дійсно працюють. Такі заходи мотивують іти до нових цілей, а когось навіть підштовхують до важливих змін у житті», – поділилася враженнями Альона Андронікова.
Альона, яка вже понад 2 роки очолює фінтех-компанію Moneyveo, презентувала гостям заходу власну стратегію лідерства. Головними факторами зростання й успішного розвитку вона вважає курс на фінансову інклюзію та трансформацію бізнесу в digital.
Під її керівництвом у компанії Moneyveo активно впроваджуються smart-технології, філософія децентралізації, постійного навчання й особистісного зростання співробітників. Команда найбільшої на сьогодні мікрофінансової компанії в Україні ставить перед собою завдання створювати для клієнтів максимально комфортні умови кредитування. Для цього вона виводить на ринок нові продукти, додаткові послуги та фічі.
За час керування компанією Moneyveo Альона Андронікова розробила інноваційну стратегію, яка сприяла розвитку і стабільній роботі бізнесу. Під керівництвом Альони Moneyveo виросла у 10 разів. Компанія успішно розвиває marketplace кредитних продуктів і в кінці 2019 року вийшла на міжнародний ринок (В'єтнам). На сьогодні Moneyveo є лідером українського ринку онлайн-кредитування, володарем численних нагород: «Зірка якості», PaySpace Magazine Awards, «Українська народна премія», «Бренд року» тощо.
За успіхи і досягнення в діловій сфері Альона була визнана кращою business-woman у сфері онлайн-кредитування у 2019 році за версією womo.ua (топ-рейтинг «Жіноче лідерство»).
СЕО компанії Moneyveo Альона Андронікова працює у бізнес-менеджменті понад 13 років. Основний напрямок діяльності – розробка і впровадження ефективних стратегій, реінжиніринг бізнес-процесів відповідно до концепції Lean та орієнтація на максимізацію рентабельності. Отримала три вищі освіти, включаючи бізнес-адміністрування (Executive МВА). Є сертифікованим аудитором України і володарем сертифікатів ACCA DipIFR і Six Sigma. Додатково вчилася у Краківській Економічній Академії та в Лондонській школі бізнесу і фінансів.
Читайте також: Альона Андронікова – у топі 8 успішних жінок українського фінтеху
Інші цікаві новини
Moneyveo – 12 років інновацій, довіри та людяності
Кредитні продукти
Smart/Trend/Temp
Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:
За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.
Для продуктів СМАРТ та ТЕМП
У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.
Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:
• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;
• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.
Для продукту ТРЕНД
Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).
Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.
Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:
Для продукту СМАРТ та ТЕМП
За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Для продукту ТРЕНД
У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.
Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:
Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.
Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:
Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.
Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:
Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.
Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:
Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.
Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.
Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:
Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:
• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;
• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;
• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).
Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:
Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.
Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:
Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.