Як уберегти себе від недобросовісного кредитора в інтернеті – статті Moneyveo
0 800 21 9393 укр
рoс

Як уберегти себе від недобросовісного кредитора в інтернеті

15 лют. 2018 р. Статті

Кредит у банку – не найлегший шлях вирішення фінансової проблеми. По ньому можна йти, якщо вам потрібна значна сума і ви готові витратити багато часу і сил. Але як бути, якщо не хочеться гаяти час у чергах відділень і збирати гору документів? Хороший спосіб – взяти гроші онлайн на картку. Для отримання позики через інтернет необхідні лише паспорт, банківська картка і, власне, інтернет.

Як уберегти себе від недобросовісного кредитора в інтернеті

Однак у багатьох людей оформлення кредитів через інтернет викликає побоювання: чи законна діяльність компанії, чи не надурять, чи не скористаються персональними даними шахраї і т. п. Ця недовіра цілком виправдана, адже процес повністю безконтактний – без дзвінків співробітників і особистої присутності. Щоб уникнути неприємностей, вибирайте кредитора в інтернеті за певними критеріями.

Чи можна довіряти онлайн МФО?

Мікрофінансова організація – це різновид небанківських фінансових установ. МФО підпорядковуються законодавству України нарівні з іншими фінансовими установами. Незважаючи на те, що саме поняття онлайн-кредитування ще не прижилося в українському суспільстві, послуга стає все популярнішою.

На думку експертів, отримання грошей онлайн – це всього лише форма кредитування, яка по суті нічим не відрізняється від класичного оформлення в банку. Кредитний договір на папері має точно таку ж юридичну силу, як і електронний.

Як перевірити достовірність і надійність МФО?

Ось декілька показників безпечності фінансової компанії:

  • Наявність у компанії документів і дозволів на діяльність. В Україні діяльність небанківських установ контролюється і регулюється Нацкомфінпослуг. Слід перевірити на сайті регулятора, чи є МФО в Державному реєстрі фінансових установ і чи є у неї всі необхідні документи.
  • Відгуки в інтернеті. Не хвилюйтесь, якщо ви зустрінете потік негативних вражень у Мережі. Якщо люди активно обговорюють компанію, це хороший знак – значить, вона існує, а ви не ризикуєте потрапити на шахраїв. Варто занепокоїтися, якщо негативу багато: можливо, у компанії є проблеми, як-то з обслуговуванням клієнтів, із затримками видач кредитів або з труднощами їх оформлення.
  • Наявність МФО в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (можна подивитися на сайті Міністерства Юстиції України).
Як перевірити справжність і надійність МФО

Як працює компанія «Манівео»?

Манівео – фінансова компанія, яка кредитує в інтернеті і працює в сегмент «гроші до зарплати». МФО дотримується норм українського законодавства, а саме – Цивільного кодексу, Законів України «Про електронну комерцію», «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» тощо. Діяльність компанії ведеться на основі ліцензії, виданої державним регулятором – Нацкомфінпослуг (Національною комісією з регулювання у сфері ринків фінансових послуг).

На сьогодні сервісу довіряють близько 260 000 клієнтів, а за версією Всеукраїнського конкурсу «Українська народна премія» і рейтингу Payspacemagazine Манівео – лідер сегмента онлайн кредитів в Україні.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.