Чому кредит онлайн схвалюють, а в банку відмовляють – Moneyveo
0 800 21 9393 укр
рoс

Чому кредит онлайн схвалюють, а в банку відмовляють

21 лют. 2018 р. Статті

Фінансова установа має право відмовити позичальникові видавати кредит без пояснення причини. Ця умова прописується в кредитному договорі. МФО (мікрофінансові організації) як правило також не повідомляють мотиви відмов своїм клієнтам. При цьому онлайн-позики залишаються доступнішими для людей, ніж банківські. Які фактори впливають на прийняття рішення банками і МФО у видачі кредитів?

Чому кредит онлайн схвалюють простіше

Причини відмов у кредитах банками

Банки негативно ставляться до позичальників з наступних причин:

  1. Низькі доходи клієнта – здебільшого головний фактор відмови у позиці. Банк обов'язково вимагає від позичальника довідку про доходи, які зазвичай мають бути офіційними. Іноді для розуміння фінансового навантаження клієнта вистачить виписки з його зарплатної відомості.
  2. Негативна кредитна історія (КІ) – другий за вагомістю фактор, що впливає на рішення за позикою. У кредитному портфоліо клієнта міститься весь його досвід користування кредитами: прострочення, порушення зобов'язань за договором, число відкритих кредитів і кількість спроб їх взяти в різних фінустановах тощо. Самі КІ позичальників банки отримують з бюро кредитних історій.
  3. «Чорні списки». Фінансові компанії можуть створювати списки неблагонадійних позичальників задля протидії випадкам шахрайства й уникнення ризикових угод. Якщо клієнт часто допускає прострочення у фінустанові, наступного разу «система» його не пропустить.
  4. Надання недостовірних відомостей в анкеті. Навіть незначна помилка в найменуванні місця роботи і тим більше – у серії паспорта або номері ІПН позичальника – може призвести до автоматичного відхилення запиту. Тому дуже важливо вводити дані правильно.
  5. Малий трудовий стаж або часта зміна місць роботи. Така інформація також може перевірятися. Якщо клієнт часто змінював роботу або його трудовий стаж менший одного року – шанси на схвалення кредитної заявки у нього знижуються.
  6. Велике фінансове навантаження. По теорії банк не повинен відмовляти у видачі коштів людині, у якої відкритий кредит в іншій фінустанові. Але на практиці банки побоюються такого позичальника через високі ризики його дефолту. Тому вони перевіряють, який обсяг фінансового навантаження лягає на клієнта щомісяця. Загальна сума виплат за позиками не повинна «з'їдати» більше 50% його доходу.
  7. Вік позичальника. Ідеальний вік клієнта для банків – 23-60 років. Головна умова – щоб строк кредитного договору настав раніше пенсійного віку позичальника.
  8. Сфера діяльності клієнта. Часто банки відмовляють особам, чия робота пов'язана з небезпекою для життя, а саме – працівникам Міноборони, ДСНС, МВС. Але цей фактор не грає ролі, якщо у позичальника все в порядку з КІ та з доходами – тоді йому навряд чи відмовлять у позиці.

Також банки можуть відмовити позичальникові в кредиті за інших причин: неповний склад сім'ї, соціальний статус (біженця, малозабезпеченого), наявність утриманців, відсутність капіталу (рухомого або нерухомого майна), сумнівне місце роботи близьких, родичів і т. п.

Особливості отримання кредитів в інтернеті

Не варто впадати у відчай, якщо банк вам відмовив. Існує чимало фінансових компаній, які видають позики людям, не звертаючи уваги на вищезазначені чинники.

Онлайн-кредити доступні великому числу позичальників – без офіційного працевлаштування, з недостатнім рівнем доходів, поганою КІ, специфічною сферою діяльності. Так, компанія «Манівео» видає позики онлайн усім громадянам України, які досягли повноліття, пенсіонерам, студентам, домогосподаркам, людям похилого віку, включаючи безробітних.

Головна умова отримання грошей у Moneyveo – наявність комп'ютера або телефону з доступом до інтернету, банківської картки, паспорта та ІПН.

Подати заявку на кредит на картку в компанії можна онлайн, цілодобово, у вихідні та святкові дні. Щоб не отримати відмову, слід уважно заповнювати анкету. Як і в банку, будь-яка помилка в анкетних даних зведе нанівець спробу оформити позику в організації.

Відзначимо, що з Манівео легко поліпшити свою кредитну історію. Для цього в сервісі потрібно отримати і вчасно повернути декілька позик. Успішна співпраця з компанією підвищить кредитний рейтинг клієнта в цілому і його рівень у програмі лояльності зокрема, що позитивно вплине на рішення по наступної позики як у банку, так і в Манівео.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Інші цікаві статті

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.