Коли блокують банківську карту
0 800 21 9393 укр
рoс

Коли потрібно заблокувати свою банківську карту

5 квіт. 2019 р. Статті

left_Блокування карткиБлокування картки — це послуга банку, за допомогою якої можна захистити свої гроші від зловмисників. Карту блокують в разі її втрати, крадіжки, пошкодження. Банківські клерки радять блокувати карту відразу ж, як тільки ви виявили пропажу пластика. Кожна хвилина зволікання підвищує шанси зловмисників викрасти ваші гроші з неї. 

Ви несете повну відповідальність за гроші на карті до тих пір, поки її не заблокуєте. Блокування відразу ж відправить карту в стоп-лист і перетворить її на безплідний шматок пластика. Банк гарантує, що кошти на карті будуть збережені, а отримати їх зможе тільки власник картки. 

 

Коли потрібно заблокувати свою карту?

Блокування своєї банківської картки потрібно в наступних випадках:

  1. Крадіжка — класичний приклад, коли карту блокують. Зловмисник, який викрав ваш гаманець, напевно думає, що на картах мільйони. Він захоче їх швидко витратити. Якщо покупки в терміналах не захищені ПІН-кодом, то витратити ваші гроші він зможе в будь-якому магазині. Також він може підглянути ваш ПІН-код, поки ви знімаєте гроші.
  2. Втрата — навіть якщо ви впевнені, що втратили карту в глухому лісі або на дні річки, все одно обов'язково заблокуйте її.
  3. Ваш ПІН-код став відомий незнайомцям — якщо з вами трапилася підозріла ситуація, в якій сторонні люди отримали доступ до вашого ПІН-коду і номеру карти, то краще перестрахуватися. Якщо ви випадково ввели дані на підозрілих сайтах, також заблокуйте карту.
  4. З'явилися ознаки шахрайства — вам надходять СМС про спроби зняття з карти грошей, але ви впевнені, що ці операції проходять без вашого відома. Значить десь стався витік інформації, потрібно негайно припинити спроби крадіжки і повідомити про ситуацію в банк.
  5. Карту не видає банкомат — обов'язково відразу ж заблокуйте свою картку, іноді вона просто застрягла в картоприймачі та через якийсь час банкомат автоматично видасть її назад. Ось тільки не вам, а іншій, можливо, що і нечесній людині.

left_Документи для блокування картки

Що потрібно, щоб заблокувати банківську карту?  

Заблокувати банківську карту можна за допомогою гарячої лінії банку, після особистого візиту до відділення, через інтернет-банкінг, банкомати деяких банків надають таку послугу. Оператору, швидше за все, потрібно буде назвати контрольне слово (зазвичай це дівоче прізвище матері).

Найголовніше — не бійтеся і не соромтеся блокувати свою картку. Оплата за перевипуск і необхідність зміни номера картки виявляться меншими клопотами, ніж раптова пропажа з картки великих сум. Багато хто не хоче блокувати карту, оскільки нова карта буде з іншим номером. Це так, вам доведеться повідомити новий номер в бухгалтерію на роботі, Пенсійний Фонд, діловим партнерам і родичам. Можливо, вам допоможе процедура тимчасового блокування.

Деякі банки пропонують послугу тимчасового блокування карти. Якщо забули карту на дачі або в гостях, то можна заблокувати її тимчасово. Коли ви знову отримаєте доступ до пластику, його розблокують на ваше прохання.

Якщо банк пропонує тимчасове заблокування, то потрібно подумати, чи варто розблокувати свою карту. Якщо ви впевнені, що вона не побувала за час блокування у недобросовісних людей, то розблокувати картку можна. В інших випадках краще відразу замовляти перевипуск пластикової карти.

left_Як заблокувати карткуІноді банк може сам заблокувати вашу кредитну карту. Це робиться з метою захисту інтересів клієнта після отримання інформації про підозрілі транзакції. Наприклад, спроба зняття грошей з інших країн. Розблокувати карту можна, зателефонувавши оператору і назвавши контрольне слово.

Якщо мова йде про безпеку коштів клієнта, то таке блокування є цілком законним. Можливий перевипуск карти буде за рахунок банку.

Пам'ятайте, що в будь-який з перерахованих ситуацій варто заблокувати свою банківську карту, щоб захистити свої дані від шахрайства.


Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Інші цікаві статті

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

•         витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

•         витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

•         шляхом направлення листа за адресою: 01015, м. Київ, вулиця Лейпцизька, будинок 15 Б, поверх перший;

•         шляхом направлення електронного листа на e-mail: support@moneyveo.ua або support@freecredit.com.ua;

•         зв’язавшись за номером телефону: 0 800 21 9393 або 0 800 21 5300 (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.